Üyelik


Neden üye olmalıyım? Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

a.Mistanbul.com.tr’ye üye olmadan da ziyaretçi kimliği ile alışveriş yapabilirsiniz. Ancak biz siparişlerinizin takibini sistem üzerinden yapabilmeniz ve siparişiniz ile ilgili sizinle gerekli durumlarda iletişime geçilebilmesi, sipariş statü güncellemelerinin tarafınıza iletilebilmesi için üyelik oluşturarak alışveriş yapmanızı öneriyoruz.

 

Üyelik bilgilerimi güncellemeli miyim?
a. Siparişiniz ile ilgili tüm güncel bilgiler üyelik oluştururken beyan etmiş olduğunuz iletişim bilgileriniz üzerinden paylaşılacağı için bu bilgilerinizde değişiklik olması durumunda hesabınızdan güncellenmesini öneriyoruz

 

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
a. Sistemimize üyelik oluşturduğunuz e-posta adresinizi girerek “şifremi unuttum” butonuna tıklamanız durumunda yeni şifreniz e-posta adresinize gönderilecektir.

 

Alışveriş


Mistanbul.com.tr 'den nasıl alışveriş yapabilirim?

a. Mistanbul.com.tr’de üyeliğinizi oluşturduktan veya üye girişinizi yaptıktan sonra hemen alışverişe başlayabilirsiniz. Dilerseniz ilgilendiğiniz marka veya ürünlerle ilgili arama yapabilir; beğendiğiniz ürünleri, renk ve beden seçeneklerini işaretledikten sonra sepetinize ekleyebilir, teslimat ve ödeme bilgilerini doldurarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

 

Türkiye'nin her yerinden alışveriş yapabilir miyim?

a.Türkiye’nin her yerinden Mistanbul.com.tr’yi ziyaret edip gönlünüzce alışveriş yapabilirsiniz.

 

Fiyatlarınıza KDV dahil mi?

a.Evet. Mistanbul.com.tr’de gördüğünüz fiyatlar KDV dahil fiyatlardır.

 

Mistanbul.com.tr üzerinden hediye gönderimi yapabilir miyim?

a.Evet. Ödeme sayfasında teslimat ve fatura adresi ayrımı bulunmaktadır. Teslimat adresi olarak hediye göndermek istediğiniz adresi ekleyebilirsiniz. Böylece hediye göndermek istediğiniz ürün teslimatta belirttiğiniz adrese gönderilecektir.

 
Mistanbul.com.tr’den aldığım ürün hediye paketi yapılabilir mi?
a. Siparişinizi verirken sepetim sayfasında her ürününüz için ayrı ayrı hediye paketi seçeneğini işaretlediğiniz durumda siparişleriniz hediye paketi yapılmış olarak ulaşacaktır. Seçeneği işaretlemeyi unuttuğunuz durumda kargoya verilmemiş siparişleriniz için talebinizi iletişim adreslerimize iletirseniz (info@mistanbul.com.tr, 0 (216) 304 05 94 talebiniz işleme alınacaktır.

 

Mistanbul.com.tr’ye mobil cihazlardan ulaşabilir miyim?
a. IOS tabanlı cihazlarınız için APP Store’dan, Android tabanlı cihazlarınız için Google Play üzerinden Mistanbul.com.tr uygulamasını indirip üyelik bilgilerinizle giriş yapmanız durumunda mobil cihazlardan da dilediğiniz yer ve zamanda Mistanbul.com.tr alışverişinin keyfini yaşayabilirsiniz.

  

Mistanbul.com.tr’deki fırsatlardan nasıl haberdar olabilirim?
a.Mistanbul.com.tr’ye üye olurken bildireceğiniz e-posta adresinize belirli periyotlarla sitemizdeki fırsatlar konusunda bilgilendirme gönderilmektedir. Bilgilendirme seçeneğinin açık olduğundan emin olunuz.

 

Ödeme

Ödemeyi nasıl yapacağım? Ödeme seçeneklerim nelerdir?

a.Mistanbul.com.tr’den yapacağınız alışverişlerinizde dilediğiniz bir bankanın kredi kartını kullanarak ödeme yapabilirsiniz.

b.Banka kartları ve nakit ödeme (ATM) kartları ile ödeme yapabilirsiniz.

c.BKM Express ile alışverişinizi hızlı ve kolayca yapabilirsiniz.

d.Yurtdışı bankalara ait Kredi Kartları ile ödeme yapılamamaktadır.

 

Ödemeyi ürünleri teslim alırken kapıda yapabilir miyim?

a.Henüz kapıda ödeme seçeneği ile sipariş alamamaktayız.

 

Kampanya, inidirim kupon kodlarını nasıl kullanabilirim?

a.Sepetim sayfasında, sipariş özeti ekranı altında bulunan “Kupon Kodu” alanına sepetinizdeki ürünlere uygun kampanya kupon kodunuzu girip “Uygula” seçeneğine tıklayarak kampanyalarımızdan faydalanabilirsiniz. Kupon indiriminizi sipariş özeti indirim alanında gördüğünüzden emin olunuz.

Güvenlik


Mistanbul.com.tr’den alışveriş yapmak güvenli mi?

a.Ödeme yaparken kredi kartınızla ilgili bilgiler 128bit SSL kullanılarak şifrelenip, otomatik olarak ödeme işlemlerinin yapıldığı bankaya ulaşmakta ve provizyon alınmaktadır. Bu işlem sırasında bilgileriniz sadece bankaya gönderilmekte, Mistanbul Parfüm&Kozmetik San. ve Tic. LTD. ŞTİ. tarafından saklanmamaktadır.

 

Kredi kart bilgilerimi saklıyor musunuz?
a.Kredi kart bilgileriniz Mistanbul Parfüm&Kozmetik San. ve Tic. LTD. ŞTİ. tarafından saklanmamaktadır.

 

Kişisel bilgilerim Mistanbul.com.tr’de güvende mi?
a.Üyelik kaydı ve alışveriş sırasında verdiğiniz kimlik bilgileriniz üyelik sözleşmesi uyarınca saklanmaktadır.

Teslimat

 

Teslimat süresi nedir?

a.Mistanbul.com.tr’de satılan tüm ürünler tedarik edilerek 1-3 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir. Kargoya teslim edilen İstanbul içi gönderilerin 1 iş günü, İstanbul dışı gönderilerin ise 1 ile 4 iş günü arası tahmini varış süresi öngörülmektedir. Kargo firması, siparişinizi –iş günleri– 09.00-18.00 saatleri arasında belirttiğiniz adrese teslim edecektir.

 

Satın aldığım ürünü teslim alırken kargo ücreti ödeyecek miyim?

a. Mistanbul.com.tr’den satın almış olduğunuz ürünlerinizin teslimatı ücretsiz olarak yapılmaktadır.

 

Siparişim hangi kargo firması ile teslim edilecek?

a. Mistanbul.com.tr’den satın almış olduğunuz ürünlerinizin teslimatı anlaşmalı kargo şirketimiz Yurtiçi Kargo firması aracılığı ile ücretsiz olarak yapılmaktadır.

 

Türkiye'nin her yerine teslimat yapıyor musunuz?

a.Dağıtım ağımız Yurtiçi Kargo dağıtım ağı ile sınırlıdır. Şu anda Türkiye sınırları için en fazla noktaya teslimat Yurtiçi Kargo firması tarafından yapılmaktadır.

 

Siparişim Yurtiçi Kargo tarafından bana ulaştırılamaz ise ne yapmalıyım?

a.Siparişleriniz için belirlediğiniz adrese İstanbul içi 1 iş günü, İstanbul dışı 1 ile 4 iş günü arası tahmini varış süresi öngörülmektedir. Varış gününde adresinizde bulunamaz iseniz kapınıza kargo şirketi tarafından ihbar notu bırakılarak gönderiniz kargo şirketinin dağıtım ofisine teslim edilmektedir. 3 iş günü içinde dağıtım ofisinden teslim alınmayan gönderileriniz Mistanbul.com.tr deposuna iade edilmektedir. Depoya ulaşan ürünleriniz için sizinle irtibata geçilip gerekli düzenlemeler yapıldıktan sonra adınıza tekrar gönderim yapılabilir. Ulaşılamaz iseniz siparişiniz iptal edilerek ücreti ödeme yaptığınız şekilde iade edilir.

 

Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?
a.Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından Mistanbul.com.tr’ye ulaştırılacak ve tarafımızdan ürünlerin değişimi yapılacaktır.

 

Sipariş İptali


Mistanbul.com.tr’den vermiş olduğum siparişi iptal edebilir miyim?

a.Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, e-posta (info@mistanbul.com.tr) ile talebinizi iletebilir veya 7 gün 09:00-18:00 saatleri arasında 0 (216) 326 33 60 iletişim hattımızı arayarak iletebilirsiniz. Sipariş iptali talebiniz onaylandıktan sonra, siparişinizin ödemesi kredi kartınızdan alındı ise, kartınıza iade işlemi yapılacaktır. Geri ödemeler banka iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

İade & Değişim

Mistanbul.com.tr’den satın almış olduğum ürünleri iade edebilir miyim?
a.Mistanbul.com.tr’den yaptığınız alışveriş sonucunda mutlu olmanız temel prensibimizdir. Ürününüzü iade etmek isterseniz size aşağıdaki koşullar çerçevesinde en hızlı şekilde yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

Fatura tarihi 30 günü geçmemiş, ürün koruma bandı açılmamış, etiketleri sökülmemiş ve kullanılmamış, yeniden satılabilirlik özelliği bozulmamış ürünlerinizi tüm aksesuarları ile birlikte faturanız arkasında bulunan iade formunu doldurarak aşağıda belirtilen adrese iade gönderebilirsiniz. Bu koşullara uymayan iadeler kabul edilmeyerek size karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir. Bu nedenle ürünleriniz size ulaştığında bozulmasına sebep olmayacak şekilde en kısa sürede denemenizi ve uygun olmadığını düşündüklerinizi, yukarıda belirtildiği şekilde iade göndermenizi öneriyoruz.

Yurtiçi Kargo ile iadelerinizi ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.

İade kargonuz bize ulaştığında size e-posta ile bilgi verilecektir. İade ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğunu kontrol edildikten sonra kabul edilen iade taleplerine ait geri ödemeler 2 (iki) iş günü içerisinde bankaya iletilmektedir. Geri ödemeniz bankanız tarafından ödeme aracınıza ödeme yaptığınız şekilde (taksitli alışverişler taksitli iade edilir) yapılır. Bu sürecin ilerleme hızı tamamen bankanızın iç süreçlerine bağlıdır.

 

İade Koşulları nelerdir?

Fatura tarihi 30 günü geçmemiş olmalıdır.

Ürün orijinal ambalajı bozulmamış, açılmamış olmalıdır. Kozmetik ürünlerin ambalajı ve mayo gibi ürünlerin hijyen bandı üzerinde olmalıdır.

Ürün koruma bandı açılmamış olmalıdır.

Ürün etiket ve varsa logoları çıkarılmamış olmalıdır.

Ürün yeniden farklı bir müşteriye satılabilir durumda olmalıdır.

 

Mistanbul.com.tr’den satın almış olduğum bir ürünü değiştirebilir miyim?

Evet Mistanbul.com.tr’den almış olduğunuz bir ürünü değişim şartlarına uymak şartıyla değiştirebilirsiniz.


İade işleminden sonra geri ödemem ne kadar sürede yapılır?

a.İadeleriniz depomuza ulaştıktan sonra ürün iade koşullarını sağlayıp sağlamadığı kontrol edilir ve iadesi uygun olan ürünleriniz ile ilgili işlemler 2 iş günü içinde tamamlanarak ücret iadesi işlemleri tamamlanır. İade işlemleriniz Mistanbul.com.tr tarafından tamamlandığında e-posta ile bilgilendirileceksiniz. Bu aşamadan sonra iadenin hesabınıza geçme süresi bankanız süreçlerine bağlı olarak değişkenlik göstermektedir.